Tesco kończy okres próbny wielokrotnego napełniania sklepu spożywczego Loop

// Tesco zakończyło testy z platformą do wielokrotnego napełniania Loop
// Sklep spożywczy współpracował z Loopem od dwóch lat i 10 miesięcy temu wprowadził koncepcję do sklepów
Tesco zakończyło testy opakowań wielokrotnego użytku z firmą Loop.
Koncepcję, która pozwala kupującym kupować towary w opakowaniach wielokrotnego użytku, wprowadziła sklep spożywczy już dwa lata temu. Został wprowadzony do 10 sklepów Tesco we wschodniej Anglii 10 miesięcy temu.
Tesco napisało do klientów, aby poinformować ich o zakończeniu okresu próbnego. Napisano w nim: „Chociaż był to wielki sukces i wiele się nauczyliśmy, teraz musimy poinformować, że Tesco postanowiło zakończyć proces, aby zastanowić się nad zebranymi spostrzeżeniami”.
CZYTAJ WIĘCEJ: Tesco uruchamia nowe programy Shipping and delivery Saver
Tesco określiło Loop jako „przełomowy sposób robienia zakupów przez klientów”, kiedy po raz pierwszy uruchomiło tę inicjatywę w ramach swojego planu walki z odpadami z tworzyw sztucznych.
Kupujący mogli kupować produkty spożywcze, napoje, artykuły gospodarstwa domowego i kosmetyki, w opakowaniach wielokrotnego użytku, które po zakończeniu można było zwrócić do sklepu, aby można je było wyczyścić, ponownie napełnić i ponownie użyć.
Popularne marki, w tym Persil, Fever-Tree, Carex, Tetley Tea i BrewDog, wzięły udział w próbie, wraz z 35 produktami marki własnej Tesco, których cena była porównywalna z ceną w opakowaniach jednorazowych.
Kliknij tutaj, aby zapisać się do bezpłatnego codziennego biuletynu e-mailowego Retail Gazette