October 7, 2022

Style News

Mode exquise

Prowadzona przez społeczność platforma e-commerce The Nestry zbiera ponad 6 crore Rs od Inflection Point Ventures, Retail News, ET Retail

1 min read

  LR, Vaishnavi R, TS Viswanathan i Aparna Vasudevan, współfinansujący, The Nestery.
LR, Vaishnavi R, TS Viswanathan i Aparna Vasudevan, współfinansujący, The Nestery.

Prowadzona przez społeczność platforma e-commerce The Nestery zebrała ponad 6 crore Rs w funduszach prowadzonych przez Inflection Position Ventures (IPV).

Założona w 2019 r. The Nestery to rynek produktów dla dzieci i macierzyństwa, który pomaga rodzicom dowiedzieć się, co kupić, kiedy i dlaczego. Na platformie zarejestrowanych jest ponad 400 marek. Posiada również społeczność rodzicielską o nazwie „Gniazdo”, obsługującą ponad 100 000 rodziców w całym kraju.

„Nowy rodzic jest dziś rozpieszczany wyborem, ale nie wie, co wybrać, ponieważ rodzicielstwo to zupełnie nowy etap życia z trudną krzywą uczenia się. Polegają więc na badaniach lub konsultacjach z innymi rodzicami na temat tego, co i kiedy kupić. Chcemy wykorzystać nasz katalog kontekstowy, aby pomóc rodzicom odkryć właściwe produkty we właściwym czasie podczas ich rodzicielskiej podróży” – powiedział Vaishnavi Rangarajan, założyciel i dyrektor generalny The Nestery.

„Cieszymy się, że IPV na pokładzie poprowadzi tę rundę. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z IPV i skalowanie tego biznesu wraz ze wszystkimi zainteresowanymi stronami” – dodała.

Firma planuje wykorzystać fundusze na rozbudowę zespołu, ulepszanie technologii i tworzenie oryginalnych treści.