October 7, 2022

Style News

Mode exquise

Nisa oferuje sklepom pomoc w promocji produktów za pośrednictwem mediów społecznościowych

2 min read
Nisa oferuje sklepom pomoc w promocji produktów za pośrednictwem mediów społecznościowych

Aby wesprzeć detalistów w ich ciągłym zaangażowaniu w gamę Co-op, stworzono bank nowych zasobów cyfrowych, które udostępniono do użytku w kanałach społecznościowych w sezonie letnim.

Nowa grafika może być wykorzystywana przez sprzedawców detalicznych, którzy zaopatrują się w określony poziom produktów własnej marki Co-op w celu dalszego angażowania klientów i promowania asortymentu.

W banku aktywów znajdują się posty społecznościowe i zdjęcia w nagłówkach Facebooka i Twittera z wersjami zawierającymi i bez logo Nisa, w zależności od tego, czy sprzedawca prowadzi sklep z symbolami, czy nie.

Zasoby „Proud to Inventory Co-op” zawierają zdjęcia związane ze stylem życia niektórych kluczowych letnich okazji kulinarnych, w tym grilla, pikniku i lodów, i można je pobrać z systemu rejestracji zamówień firmy Nisa, umożliwiając partnerom jak najlepsze ich wykorzystanie na wybranych przez nich kanałach.

Jonny Lambert, lider kategorii hurtowej w Co-op, powiedział: „Wiemy, że istnieje ogromny wpływ na media społecznościowe, a wielu partnerów Nisa jest niezwykle aktywnych na różnych platformach, angażując się w swoich kupujących i dzieląc się wiadomościami o swoich ofertach.

„Ten zestaw zasobów marki własnej Co-op pomoże im rozpowszechniać informacje o produktach, które mają w sklepie i zwiększać świadomość na temat szerokiej gamy dostępnej dla kupujących, którzy mogą kupować lokalnie w ich niezależnym sklepie”.