October 7, 2022

Style News

Mode exquise

Metro Baby wchodzi do sprzedaży detalicznej z cegły i zaprawy

2 min read
Allure

One-stop shop dla potrzeb dziecka w Australii, Metro Dziecko narodził się w szczytowym momencie pandemii i pomimo przejścia na cyfryzację, pierwszy sklep stacjonarny został otwarty na początku tego roku.

Po zauważeniu, jak trudne było znalezienie wszystkiego podczas przygotowań do swojego pierwszego dziecka, Ling Fung uruchomiła Metro Baby. Posiadając ponad 3400 wyselekcjonowanych artykułów dla niemowląt, celem firmy Fung było uproszczenie zakupów.

„Jako mama po raz pierwszy kupowanie produktów dla dzieci było przytłaczające. Uruchomienie Metro Baby pozwoliło mi pomóc początkującym rodzicom i nie tylko znaleźć wszystko, czego potrzebowali, bez konieczności przeszukiwania Internetu” – powiedziała.

Fung niedawno odważył się na cegłę i zaprawę, otwierając pierwszy sklep Metro Baby w Richmond w stanie Wiktoria w marcu 2022 r. Przy 13-osobowym personelu lokalnym, roczny przychód przekroczył 10 milionów dolarów, a od momentu powstania złożono ponad 70 000 zamówień.

Przemawiając na otwarciu pierwszego sklepu, Fung powiedział: „Ponieważ blokady kończą się w całym stanie, chcieliśmy dać naszym klientom możliwość obejrzenia produktów w sklepie i uzyskania fachowej porady, jednocześnie kontynuując rozszerzanie naszej obecności w Internecie.

„Świat biznesu się zmienia i jeśli Covid pokazał nam coś, to fakt, że posiadanie rodziny nie jest przeszkodą w rozpoczęciu i utrzymaniu udanego biznesu. Elastyczność zmienia nasze życie zawodowe, szczególnie w przypadku kobiet, i jestem bardzo podekscytowana, widząc, że dzięki temu rozwija się więcej firm założonych i prowadzonych przez kobiety”.