LBCO otwiera nowy sklep Commuter Hub na Union Station w Toronto
Wiadomości z branży detalicznej dostarczane bezpośrednio do Ciebie. Zapisz się do Retail-Insider.
The LCBO otworzyła sklep o powierzchni 6944 stóp kwadratowych w nowej części Bay Road Promenade na Union Station w Toronto.
Obsługując ponad 75 000 członków społeczności i 300 000 odwiedzających dziennie, lokalizacja ma 4840 stóp kwadratowych powierzchni wystawowej i oferuje 144 stóp liniowych przestrzeni chłodniczej. Union Station LCBO oferuje również ponad 1000 gain, alkoholi wysokoprocentowych, piw, gotowych do spożycia koktajli i chłodziarek.
Sklep oferuje usługę odbioru tego samego dnia: zamówienia złożone w dniu lcbo.com będzie gotowy do odbioru w kasie sklepu w ciągu dwóch godzin (jeśli jest na stanie).


Dołączając do Sephory, która została otwarta w zeszłym tygodniu, LCBO jest najnowszą marką, która zostanie otwarta na promenadzie na Union Station. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w części detalicznej najbardziej ruchliwego węzła komunikacyjnego w Kanadzie zostanie otwartych wiele nowych sklepów i restauracji, w tym Decathlon, TD Lender, The Queenston i % Arabiki.
Union Station przechodzi ogromny wieloletni remont, który obejmuje repozycjonowanie i przebudowę części handlowej najbardziej ruchliwego węzła tranzytowego w Kanadzie, który po ukończeniu rozszerzy się do około 170 000 stóp kwadratowych.
Z siedzibą w Toronto Konsultanci Handlowi Beauleigh oraz Osmington współpracowaliśmy w procesie twórczym w celu konceptualizacji i realizacji wizji sprzedaży detalicznej Union Station.