October 7, 2022

Style News

Mode exquise

Cotton On Group korzysta z Lexera, aby zwiększyć zadowolenie klientów

1 min read
Cotton On Group taps Lexer to boost customer experience

Cotton on Group, firma zajmująca się modą i stylem życia, wykorzystuje platformę Lexer do obsługi danych klientów, aby wzmocnić strategię obsługi klientów w swojej witrynie e-commerce, na której znajduje się osiem marek.

Grupa Cotton On obejmuje marki Cotton On, Cotton On Kids, Cotton On Overall body, Rubi, Typo, Factorie, Supre i Ceres Lifetime, jak wynika z komunikatu prasowego.

Wykorzysta CDXP firmy Lexer, aby lepiej zrozumieć swoich klientów na poziomie indywidualnym i wykorzystać ten wgląd do budowania bardziej trafnej, spersonalizowanej komunikacji za pośrednictwem preferowanego przez klienta kanału komunikacji.

„Rozumiemy, że klienci bardziej niż kiedykolwiek pragną elastyczności w tym, gdzie i kiedy robią zakupy. Możliwość posiadania jednej platformy do obsługi danych o klientach, która pomaga uzyskać wgląd w nasze punkty styku, pozwoli nam lepiej służyć naszym klientom, zapewniając jednocześnie ulepszone i spersonalizowane doświadczenie Ponieważ Lexer został stworzony jako pierwszy dla handlu detalicznego i oferuje prawdziwe opcje innowacji w naszej przestrzeni, wydawało się, że jest to właściwy wybór, który pomoże nam podnieść jakość naszych klientów” – powiedział Brendan Sweeney, dyrektor generalny Cotton On Team ds. e-commerce. wydanie.

Inni sprzedawcy, tacy jak The Legendary, Sur La Desk, Zimmermann i Rip Curl, przyjęli platformę do przechowywania danych klientów, ponieważ oferuje ona pomiary, wgląd i przepływy pracy aktywacji, jednocześnie wzbogacając profile klientów o sprzedaż detaliczną.