weight loss

10 nawyków, które pomogą szybko schudnąć

Odchudzanie to podróż, która wymaga wiele poświęcenia i ciągłego wysiłku. Tylko ci, którzy potrafią utrzymać i utrzymać zdrowy i zrównoważony styl życia, odnoszą sukces w utracie wagi.

W tym artykule podzielę się z Tobą 10 nawykami, które pomogą Ci szybko schudnąć. Są to drobne zmiany w stylu życia, które mają ogromny wpływ na proces odchudzania.

Przygotuj się więc na zmianę, wprowadź te nawyki do swojej codziennej rutyny i żyj zdrowo.

Zatem bez dalszej zwłoki zaczynajmy!!

1. Kontroluj porcję

Pierwszym i najważniejszym krokiem w utracie wagi jest kontrolowanie liczby spożywanych kalorii. Nie powinno być wyważone ani za mało, ani za dużo.

Wiele osób myśli, że jeśli całkowicie ograniczy spożycie kalorii, w mgnieniu oka będą szczupłe i zgrabne. Ta metodologia jest całkowicie błędna, ponieważ nasz organizm potrzebuje określonej ilości składników odżywczych do wydajnej pracy. Z takim podejściem będziesz niedożywiony.

Przeczytaj także: 7 nawyków kobiet, które nigdy nie przybierają na wadze

2. Ogranicz dietę bogatą w sód

Nie pozwalaj sobie na diety bogate w sód, takie jak chipsy, konserwy i przetworzona żywność. Wysoki poziom sodu zwiększa retencję wody w organizmie, przez co wygląda on na tłusty. Ponadto taka dieta ma długotrwałe skutki uboczne.

Jednym z najlepszych sposobów na ograniczenie śmieciowego jedzenia jest powstrzymanie się od jego kupowania. Zwykle chrupiemy te rzeczy, gdy tylko leżą w naszym domu, ale jeśli ich nie mamy, automatycznie szukamy czegoś innego, aby zaspokoić nasz apetyt.

Przeczytaj także: 10 najskuteczniejszych porannych napojów na odchudzanie

3. Przechowuj świeże owoce i sałatki

Trzymaj lodówkę pełną świeżych owoców i sałatek. Pomiędzy posiłkami, gdy masz ochotę coś przegryźć, weź jeden owoc lub ogórek i zjedz go. Nie dość, że wypełni Twój brzuszek, to jeszcze nie będziesz musiał później tego żałować.

Przeczytaj także: Jak wyglądać na wyższą, gdy masz krótkie nogi?

4. Zawsze sięgaj po sezonowe owoce i warzywa

Wiemy, że mango jest owocem lata, ale wciąż możemy je znaleźć w grudniu, co nie oznacza, że ​​powinniśmy jeść mango w tym dziwnym czasie, ponieważ mango będzie wypełnione dużą ilością konserwantów i chemikaliów.

Według Ajurwedy należy spożywać tylko te owoce i warzywa, które są dostępne w promieniu 50 km od Twojego regionu. Jest to najlepsza praktyka, aby zachować zdrowie i aktywność.

Więc następnym razem, gdy będziesz kupować warzywa, zawsze wybieraj te, które są sezonowe i tanie. W ten sposób będziesz mieć dobre zdrowie i szczęśliwą kieszeń.

Przeczytaj także: Domowa keratynowa kuracja do włosów – procedura krok po kroku

5. Napełnij swój talerz sałatką i kiełkami

Zwykle bierzemy sałatkę jako dodatek, co powoduje, że całkowicie ją ignorujemy i zajadamy się innym jedzeniem. Lepiej najpierw zacząć jeść sałatkę, a potem przejść do innego jedzenia. W ten sposób Twój żołądek zostanie wypełniony zdrowym, bogatym w błonnik i zrównoważonym jedzeniem.

Przeczytaj także: 5 domowych okładów napinających skórę

6. Ogranicz cukier

Całkowite wyeliminowanie cukru z diety pomoże Ci w utrzymaniu idealnej wagi. Słodkie potrawy i napoje są bardzo kaloryczne. Tak więc, nawet jeśli regularnie ćwiczysz, spożywanie cukru spowoduje przyrost masy ciała.

Przestań kupować te napoje energetyczne, żywność i napoje składające się z cukru. Zauważysz znaczną poprawę w utracie wagi, po prostu unikając cukru.

Przeczytaj także: 10 najlepszych zestawów do twarzy dla świecącej skóry

7. Wypróbuj przerywany post, aby szybko schudnąć

Przerywany post to łatwy sposób na utratę wagi w krótszym czasie. W tej metodzie pozwalasz swojemu ciału głodować przez 12, 14 lub 16 godzin. Przerywany post jest zwykle wykonywany w nocy, kiedy organizm odpoczywa. W ten sposób nie będziesz odczuwać potrzeby jedzenia czegokolwiek, ponieważ śpisz.

To proste, jeśli zdecydujesz się na 14-godzinny okresowy post, zjedz kolację o 19:00 wieczorem, a następnego dnia rano zjedz śniadanie o 9:00.

Dzięki tej metodzie twoje ciało spali dodatkowe kalorie bez wykonywania jakiejkolwiek pracy. Wypróbuj sam i powiedz mi w sekcji komentarzy poniżej, w jaki sposób ci to pomaga?

Przeczytaj także: 5 produktów, których nigdy nie powinieneś nakładać na twarz

8. Przenieś Przenieś Przenieś

W tym zabieganym życiu naprawdę trudno jest znaleźć czas na ćwiczenia, ale konieczne jest utrzymanie formy. Więc co robić?

Oto pomysł, wykonaj ćwiczenie podczas pracy. Na przykład, jeśli jesteś osobą pracującą w biurze, to podczas przerwy na kawę wyjdź na zewnątrz i idź na energiczny spacer przez 10 minut, lub jeśli pracujesz w domu, zamiast siedzieć cały dzień na kanapie, weź komórkę do rękę i weź udział w spotkaniu, energicznie spacerując po domu.

Szybki spacer przyspieszy bicie serca i spali kalorie. Możesz to robić przez 10 minut kilka razy w ciągu dnia. W ten sposób zapewnisz sobie, że pozostaniesz w formie nawet wtedy, gdy będziesz zajęty.

Przeczytaj także: Olejek do włosów z cebuli – ekstremalny wzrost włosów w 30 dni

9. Oglądaj talerz, aby schudnąć

Jedzenie jest nie tylko zjawiskiem fizycznym, ale także psychologicznym. Nie tylko twoje usta jedzą, ale także twoje oczy i mózg są w to zainwestowane. Kiedy bierzesz jedzenie na duży talerz, zwykle jesz więcej niż potrzebujesz. Dlatego zaleca się porzucić te duże talerze i kupić średnie talerze boczne.

Wkrótce zauważysz, że jesz mniej i nadal czujesz się pełny.

Przeczytaj także: Naturalnie białe włosy / siwe włosy do czarnych włosów

10. Jedz powoli, aby uzyskać zdrową wagę

Potrzeba około 20 minut od momentu rozpoczęcia jedzenia, aby sygnał dotarł do mózgu, że apetyt jest pełny. Jeśli jesteś jednym z tych, którzy jedzą bardzo szybko i kończą posiłek w zaledwie 10 minut, to mój przyjacielu, nieświadomie jesz więcej niż potrzebujesz. Źródło

Dlatego nasi starsi mówili, żeby zawsze jeść powoli. Na posiłek należy przeznaczyć co najmniej 30 minut i jeść powoli, odpowiednio przeżuwając pokarm. W ten sposób, zanim skończysz posiłek, będziesz pełny i nie będziesz miał poczucia winy za przejadanie się.


Mam nadzieję, że artykuł Ci się spodobał, jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, napisz je w sekcji komentarzy poniżej. Uwielbiam je czytać i odpowiadać na nie.

Dziękuję.

Leave a Reply